Skip to content

Antreprenor Club

Clubul Antreprenorului Roman

  • ACASA
  • STIRI
  • TEHNOLOGIE
  • COMUNICAT
  • LIFESTYLE
    • SOCIAL
    • FOOD
    • FARMACEUTIC
  • AFACERI
    • ANTREPRENORI
    • RECOMANDARI
  • ARTA
  • FASHION
  • ONG
  • Toggle search form
  • "MApN avertizează: Escrocii îți promit bogății! Descoperă noua înșelătorie!"
    „MApN avertizează: Escrocii îți promit bogății! Descoperă noua înșelătorie!” SOCIAL
  • "Descoperă cât te va costa să decorezi casa de Crăciun în 2023! Nu vei crede câți bani vei avea nevoie!"
    „Descoperă cât te va costa să decorezi casa de Crăciun în 2023! Nu vei crede câți bani vei avea nevoie!” DIVERSE
  • Periuța electrică vs. manuală: ce recomandă medicii RECOMANDARI
  • "Apocalipsa seismică în România! Cutremur devastator în Oltenia!"
    „Apocalipsa seismică în România! Cutremur devastator în Oltenia!” STIRI
  • Cadouri pentru Fete de 14 Ani: Idei și Sfaturi Practice RECOMANDARI
  • Descoperă farmecul istoric al orașului Harsova TURISM
  • Cum să deschizi o clinică medicală privată RECOMANDARI
  • Blackpink: Lisa din K-pop suspendată pe Weibo
    Blackpink: Lisa din K-pop suspendată pe Weibo INTERNET
Bergenbier S.A. are un nou Director de marketing - Revista Antreprenorului

Bergenbier S.A. are un nou Director de marketing – Revista Antreprenorului

Posted on ianuarie 25, 2024 By comunicat

Victor Teioșanu se alătură echipei de leadership a producătorului de bere

Bucureşti, ianuarie 2024. Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Victor Teioșanu, Director de marketing.

„Suntem încântați să îl primim în echipă pe Victor Teioșanu, un profesionist în marketing și în industria berii, care are o viziune orientată către rezultate. Mă bucur că ne putem baza pe experiența și pe cunoștințele lui extrem de valoroase în atingerea obiectivelor noastre de business și sunt sigur că va fi un membru de bază în echipa Bergenbier S.A.”, a punctat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.

Victor Teioșanu a deținut anterior roluri de leadership în companii multinaționale, atât în FMCG, cât și în industria de retail, a activat mai mult de 15 ani în brand management și trade marketing și are o cunoaștere largă a industriei berii din România.

„Mă bucur să fiu înconjurat de o echipă de profesioniști ai unei industrii extrem de frumoase și efervescente și să descopăr la Bergenbier S.A. un loc al prieteniei și colegialității. Dincolo de proiectele extraordinare și brand-urile simbol, am găsit o companie responsabilă, cu direcții și strategii ambițioase”, a completat Victor Teioșanu, Marketing Director România.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, cu un portofoliu vast, ce acoperă toate momentele de consum. De asemenea, compania are o direcție clară de sustenabilitate pe trei piloni: oamenii, mediul înconjurător și consumul responsabil de alcool.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.

Despre Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi [email protected] sau [email protected].

Similare

COMUNICARE, COMUNICAT, RECOMANDARI

Navigare în articole

Previous Post: Succes Garantat în Publicitate: Cum Să Te Poziționezi în 2024
Next Post: Credite de nevoi personale online si rapid

Related Posts

  • Bergenbier S.A. lanseaza campania „SloMo la volan” | PR de la A la Z
    Bergenbier S.A. lanseaza campania „SloMo la volan” | PR de la A la Z Bergenbier
  • Cum să creezi o aplicație pentru monitorizarea flotelor auto în 2025 RECOMANDARI
  • Greșeli frecvente în redactarea comunicatelor de presă: Cum să eviți capcanele comunicării eficiente RECOMANDARI
  • Vacanta pe litoral: cum alegi statiunea potrivita? RECOMANDARI
  • Inimile mari se întâlnesc: Fundația Mobexpert
    Inimile mari se întâlnesc: Fundația Mobexpert COMUNICARE
  • Ce diferențiază InstructorulTău de alte școli de șoferi? RECOMANDARI
  • De ce copiii preferă petrecerile cu animatori: magia care aduce bucurie și energie la fiecare aniversare
  • Oameni, destine, emoție: Adela Hanafi, a lansat podcastul „Povești Nespuse cu Adela”
  • Gala „Women in Economy” ajunge la Paris
  • 2025: strategii de topic clusters și articole SEO care domină SERP
  • De ce merită un TV Samsung dacă ai copii
  • Ce amenzi pot primi companiile pentru nerespectarea obligațiilor de mediu­­
  • CONIL Fest 2025: ediția a XXVII-a a Festivalului Integrări
  • Pariuri pe baschet: total puncte, handicap și sferturi de joc
  • Jocurile de masă din cazino: ruletă, blackjack și baccarat pe scurt
  • Intenția de căutare: cum o identifici și o folosești în strategia SEO
  • Începe ROMANIAN ENERGY WEEK 2025!
  • CONAF lansează seria națională „SupraTAX” Set de măsuri care pot reduce deficitul bugetar
  • Pas cu pas. Cum obții rezidența fiscală în Bulgaria?
  • Mixit lansează Marele Calendar de Advent 2025
  • Mixit aduce surprize delicioase de Halloween în ediție limitată
  • Automatizarea proceselor: cheia unei producții eficiente
  • Espressoare profesionale – de ce Bean2Business le consideră cheia succesului
  • Ghidul începătorului pentru înțelegerea acțiunilor și pieței
  • Ghid practic pentru companii: conformitate, transparență și siguranță
  • De ce merită să investești în curățenie profesională pe termen lung

AFACERI ai anvelope anvelope vara TRIANGLE ARHITECTURA ARTA BUSINESS cauciucuri iarna ceo energie COMUNICARE COMUNICAT CULTURA design diaspora DIVERSE Eduard Petrescu Eko Group Eko News espressor birou espressor pentru birou FAMILIE FOOD HORECA horoscop inteligenta artificiala jante lista firme MEDIA meteo monitorizare firme NATURA prevenție prognoza meteo PUBLICITATE Publicitate OOH SOCIAL SPORT TIMP LIBER TRANSPORT TURISM voluntariat vremea waldevar energy zodiac zodii

Metode de promovare online
Promovare online
Comunicate de presa gratuite
Afaceri profitabile
Cazare Delta Dunarii
Ziar360.ro
TOP Comunicate

Mastodon
  • Piața senzorilor industriali va crește cu 12,5 miliarde de dolari între 2022 și 2027, iar APAC va reprezenta 42% din creșterea globală a pieței - Technavio - ChinaTechNews.com
    Piața senzorilor industriali va crește cu 12,5 miliarde de dolari între 2022 și 2027, iar APAC va reprezenta 42% din creșterea globală a pieței – Technavio – ChinaTechNews.com BUSINESS
  • Carmen Iohannis, dans incendiar în Kenya! Nu vei crede ce face prima-doamnă - Video
    Carmen Iohannis, dans incendiar în Kenya! Nu vei crede ce face prima-doamnă – Video STIRI
  • Bulgarii mor mai repede decât oricine în Europa! Descoperă unde se plasează România!
    Bulgarii mor mai repede decât oricine în Europa! Descoperă unde se plasează România! SOCIAL
  • Evoluția Stilurilor de Viață Moderne și Impactul Tehnologiei, Educației, Culturii și Sănătății Uncategorized
  • Masajul erotic, afacerile și relația ta cu partenerul RECOMANDARI
  • De ce să Alegeți Notariat Civilis pentru Proceduri Notariale în Sector 4? RECOMANDARI
  • Maximizarea Impactului Publicității: Cheia Succesului în Era Inteligenței Artificiale RECOMANDARI
  • Didi obține primul profit trimestrial din 2021, pe măsură ce problemele reglementării se ameliorează - ChinaTechNews.com
    Didi obține primul profit trimestrial din 2021, pe măsură ce problemele reglementării se ameliorează – ChinaTechNews.com BUSINESS

Copyright © 2025 Antreprenor Club.

Powered by PressBook News Dark theme