Orice firmă, indiferent de tipul ei sau de cifra de afaceri, ajunge la un moment dat în situația de a necesita extinderea spațiului de arhivare. Fie că apare nevoia de organizare, fie că este necesar un spațiu adecvat, mai mare ca dimensiuni, sau chiar și în situația contemporană în care majoritatea documentelor circulă digital, o firmă de arhivare a documentelor poate oferi soluții eficiente pentru gestionarea documentelor tale. Află ce avantaje îți oferă o colaborare de acest tip și ce lucruri ar trebui să știi despre arhivarea documentelor, pentru ca firma ta să aibă în permanență documentele în siguranță.
O firmă de arhivare documente cunoaște cerințele și legislația
Dacă în firma ta există o persoană desemnată să se ocupe de arhivarea documentelor și de menținerea evidenței acestora, riscurile ca aceasta să nu cunoască pe deplin cerințele în ceea ce privește arhivarea sunt destul de mari. Lucrând cu o firmă de arhivare te bucuri nu doar de eficiență operațională, ci și de corectitudine în respectarea pașilor de lucru. De exemplu, deși poate că ai fi tentat să arunci anumite documente, legea menționează clar termenele de păstrare a acestora, astfel că riscul de a greși este ridicat.
O firmă de arhivare îți oferă și serviciul de distrugere documente contabile după depășirea termenului legal de păstrare, în condiții sigure și cu respectarea cerințelor de confidențialitate.
O firmă de arhivare documente îți oferă soluții moderne de arhivare
Dacă în firma ta ai creat un spațiu în care bibliorafturile sunt pline și mereu completate cu documente de orice tip, ar trebui să știi că greșești, din punct de vedere legal. Deși arhivarea poate părea un proces simplist, în realitate eapresupune o succesiune de pași. Sortarea documentelor după tip, ordonarea, după caz, și organizarea în funcție de termenul de păstrare, sunt etape deosebit de importante în contextul arhivării. Mai mult, un aspect particular îl constituie arhivarea documentelor contabile, deoarece acestea sunt strâns legate de activitatea comercială a firmei, ceea ce înseamnă un grad însemnat de importanță. Soluțiile moderne de arhivare includ digitalizarea, retrodigitizarea sau arhivarea în spații fizice care oferă condiții de siguranță și securitate, iar de toate acestea se poate ocupa prin externalizare o firmă de arhivare, precum Arhivatorul.
O firmă de arhivare a documentelor te ajută să economisești timp și bani
Dacă ai decis să faci arhivarea documentelor in-house, intern, la nivel de companie, în ideea de reducere a cheltuielilor, acest lucru s-ar putea să fie mai costisitor decât crezi. O persoană din interiorul firmei nu va fi niciodată la fel de bine pregătită precum o firmă specializată, din punct de vedere al cunoașterii legislației, iar acest lucru poate conduce la greșeli în timpul procesului de arhivare. Specialiștii întotdeauna vor realiza arhivarea în concordanță cu cerințele legale de depozitare a documentelor, în condiții de siguranță (incendiu, ventilație, umiditate) reducând astfel costurile și riscurile de amenzi sau penalizări.
O firmă de arhivare a documentelor îți oferă siguranța că documentele firmei tale sunt pe mâini bune și că acestea pot fi accesate fără probleme atunci când sunt necesare. Alege să lucrezi cu profesioniști, investind astfel într-un serviciu care are grijă de afacerea ta.