Skip to content

Antreprenor Club

Clubul Antreprenorului Roman

  • ACASA
  • STIRI
  • TEHNOLOGIE
  • COMUNICAT
  • LIFESTYLE
    • SOCIAL
    • FOOD
    • FARMACEUTIC
  • AFACERI
    • ANTREPRENORI
    • RECOMANDARI
  • ARTA
  • FASHION
  • ONG
  • Toggle search form
  • Suggie.ro – O nouă eră a dating-ului rafinat – Acolo unde tehnologia se întâlnește cu eleganța COMUNICAT
  • obiective turistice din Chile
    Top 5 Obiective Turistice din Chile TURISM
  • Afaceri cu servicii de traducere simultană pentru evenimente internaționale în Europa în 2025 RECOMANDARI
  • Maximizarea Impactului Publicității: Cheia Succesului în Era Inteligenței Artificiale RECOMANDARI
  • Merită să aștepți Samsung Galaxy S24 - ChinaTechNews.com
    Merită să aștepți Samsung Galaxy S24 – ChinaTechNews.com IT
  • "Scandal de proporții la America Express: Cearta incendiară dintre Anamaria Prodan și Iulia Albu te va lăsa fără cuvinte!"
    „Scandal de proporții la America Express: Cearta incendiară dintre Anamaria Prodan și Iulia Albu te va lăsa fără cuvinte!” STIRI
  • Ministrul de externe al Chinei afirmă că întâlnirea Xi-Biden în San Francisco nu va fi una „fără probleme” - ChinaTechNews.com
    Ministrul de externe al Chinei afirmă că întâlnirea Xi-Biden în San Francisco nu va fi una „fără probleme” – ChinaTechNews.com FOOD
  • Francize educaționale: oportunități și provocări RECOMANDARI

FIDELIZAREA CLIENTULUI. Cum sa-ti fidelizezi clientii? Tehnici testate, aplicabile cu usurinta pentru oricare tip de vanzare

Posted on iulie 15, 2024iulie 16, 2024 By sc

De multe ori in procesul de vanzare se spune ca cel mai greu lucru este sa castigi un client difícil. Nu este deloc neadevarata aceasta afirmatie dar, indraznesc sa spun, ca cel putin la fel de important in vanzari este sa iti mentii clientii din portofoliu in stare activa, adica sa ai un grad de retentie a clientilor foarte mare.

Ce rol are concurenta in procesul de fidelizare a clientului?

Acest lucru este relativ usor de atins atunci cand competitorii tai sunt putini sau inexistenti (situatie ideala, nu?), dar cum procedezi cand esti sufocat de colegii de la concurenta a caror produse nu difera fundamental de ale tale?

Aici intervine “maiestria” omului din vanzari de a pastra contactul social cu clientul la un nivel atat de potrivit incat acesta sa simta ca legatura lor este una sincera, de parteneriat, in care ambele parti au de castigat.

 Acest proces, cu toate actiunile pe care le presupune, constituie pentru mine “fidelizarea clientului” si prin el reusim sa transmitem clientului ca el nu este perceput ca “un sac de bani” ci reprezinta motivul pentru care noi ne exercitam cat putem de bine rolul nostru de consultant.

Tehnici concrete de fidelizare a clientului:

Va invit sa trecem in revista cateva din actiunile necesare pentru a-l face pe client sa se simta apreciat, si dintre acestea, fiecare industrie poate selecta modalitatile cele mai potrivite pentru ea.

1.  Mentinerea constanta a interfetei umane

  • – procesul de vanzare finalizat se bazeaza intr-o masura foarte mare pe construirea unei punti de incredere intre cele doua parti, de aceea pentru fidelizare este necesar sa mentinem pe termen mediu si lung portofolii constante de clienti

2. Realizarea vizitelor de curtoazie, fara obiective cantitative

  • – ocazii in care exprimam clientului interesul nostru vis-a-vis de starea lui de bine profesionala, identificam modalitati prin care expertiza noastra ii poate fi de folos in rezolvarea diferitelor situatii cu care se confrunta. Mentinem aceeasi frecventa de vizitare ca si in perioadele de vanzare pentru a crea o constanta a intrevederilor.

3. Informarea preferentiala a oportunitatilor

  • – de scadere de pret, a serviciilor gratuite puse la dispozitie de companie , up-date-uri profesionale de interes pentru client (tehnice, juridice) care ii pot spori profitabilitatea.

4. Marcarea intr-un mod festiv a evenimentelor

  • – personale placute sau a celor legate de colaborarea dintre parti ( cadouri simbolice cu ocazia zilelor de nastere, marcarea anilor de colaborare, borne de timp importante privind vechimea pe piata, etc.)

5. Invitatii personalizate la evenimente profesionale de interes

  • – in care se poate facilita intalnirea cu lideri de opinie respectati in domeniu si discutii ulterioare pe marginea subiectelor abordate in conferinte.

6. Mentinerea unor up-date-uri profesionale si propunerea de solutii personalizate

  • – in acord cu nivelul profesional si asteptarile de dezvoltare ale clientului. Prezentarea intodeauna a unor servicii si produse inalt calitative care se muleaza perfect pe situatia clientului ( intelegerea nevoii si a particularitatilor acestuia).

7. Impartasirea si identificarea punctelor comune

  • – din sfera personala (pasiuni, preferinte de petrecere a timpului liber). Aceste subiecte de discutie pot crea afinitati si legaturi mult mai stabile care completeaza sinergic puntea de incredere.

Fara a avea pretentia ca am epuizat posibilitatile de fidelizare , exemplele de mai sus pot fi aplícate cu usurinta pentru oricare tip de vanzare, sezonier sau constant, servicii sau produse fizice. Ceea ce insa trebuie avut grija este sa nu “intoxicam” clientul cu prea multe actiuni, recomandabil fiind sa pastram ritmul de interactiune la nivelul celui din ciclul de vanzare.

Nu exista retete in procesul de fidelizare dar cu siguranta atunci cand acesta devine un obiectiv  se va identifica corect si tipul de actiune care se potriveste fiecarui client!

_________________________

Sunt BOGDAN SECARA – Consultant in AFACERI si, sunt aici sa TE AJUT!
Am curaj sa vin in fata ta si sa iti spun ca stiu anumite lucruri pe care cred ca pot sa le transmit astfel incat majoritatea celor care ma asculta sa beneficieze de pe urma lor.

  • ✅Peste 27 Ani de EXPERIENTA
  • ✅8 Tipuri de CURSURI
  • ✅Peste 7 Ani de CONSULTANTA OFERITA

Impartasesc cu tine EXPERIENTA MEA iar fiecare proiect este tratat INDIVIDUAL in functie de situatie si de context. PASIUNE in ceea ce fac!

CURSURI OFERITE:

  • ✅Identificarea nevoilor de dezvoltare
  • ✅Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si vanzare
  • ✅Managementul resursei umane
  • ✅Motivare
  • ✅Negociere salariala
  • ✅Negociere si persuasiune
  • ✅Planificarea activitatii
  • ✅Tehnici de prezentare

Similare

AFACERI

Navigare în articole

Previous Post: Investiții înțelepte pentru începători și experți.
Next Post: e-Factura 2024: Cele mai recente modificări de la ANAF

Related Posts

  • Care sunt caracteristicile unor coșuri cadou de lux? AFACERI
  • Evoluția serviciilor SEO AFACERI
  • Cum Contribuie Stress Away la Creșterea Productivității: Viziunea lui Sergiu Pantelin
    Cum Contribuie Stress Away la Creșterea Productivității: Viziunea lui Sergiu Pantelin AFACERI
  • Malina Constantin, Asistent Junior AI despre Promovare Presa PR AFACERI
  • Alexandru Poteca, manager Yuga.ro - mama și copilul, despre inovație și tradiție: împletirea trecutului cu viitorul în afaceri
    Alexandru Poteca, manager Yuga.ro – mama și copilul, despre inovație și tradiție: împletirea trecutului cu viitorul în afaceri AFACERI
  • Eduard Petrescu
    Eduard Petrescu, CEO-ul Eko Group, Despre Serviciul Unic de Marketing Digital al Companiei în România AFACERI
  • Gala „Women in Economy” ajunge la Paris
  • 2025: strategii de topic clusters și articole SEO care domină SERP
  • De ce merită un TV Samsung dacă ai copii
  • Ce amenzi pot primi companiile pentru nerespectarea obligațiilor de mediu­­
  • CONIL Fest 2025: ediția a XXVII-a a Festivalului Integrări
  • Pariuri pe baschet: total puncte, handicap și sferturi de joc
  • Jocurile de masă din cazino: ruletă, blackjack și baccarat pe scurt
  • Intenția de căutare: cum o identifici și o folosești în strategia SEO
  • Începe ROMANIAN ENERGY WEEK 2025!
  • CONAF lansează seria națională „SupraTAX” Set de măsuri care pot reduce deficitul bugetar
  • Pas cu pas. Cum obții rezidența fiscală în Bulgaria?
  • Mixit lansează Marele Calendar de Advent 2025
  • Mixit aduce surprize delicioase de Halloween în ediție limitată
  • Automatizarea proceselor: cheia unei producții eficiente
  • Espressoare profesionale – de ce Bean2Business le consideră cheia succesului
  • Ghidul începătorului pentru înțelegerea acțiunilor și pieței
  • Ghid practic pentru companii: conformitate, transparență și siguranță
  • De ce merită să investești în curățenie profesională pe termen lung
  • Cadouri tematice pentru orice moment al anului cu Gift Idea
  • Excursii Colina în Delta Dunării – aproape de șosea, aproape de lac

AFACERI ai anvelope anvelope vara TRIANGLE ARHITECTURA ARTA BUSINESS cauciucuri iarna ceo energie COMUNICARE COMUNICAT CULTURA design diaspora DIVERSE Eduard Petrescu Eko Group Eko News espressor birou espressor pentru birou FAMILIE FOOD HORECA horoscop inteligenta artificiala jante lista firme MEDIA meteo monitorizare firme NATURA prevenție prognoza meteo PUBLICITATE Publicitate OOH SOCIAL SPORT TIMP LIBER TRANSPORT TURISM voluntariat vremea waldevar energy zodiac zodii

Metode de promovare online
Promovare online
Comunicate de presa gratuite
Afaceri profitabile
Cazare Delta Dunarii
Ziar360.ro
TOP Comunicate

Știri Război: Ucraina – Rusia, Israel – Hamas
Știri Război: Ucraina – Rusia, Israel – Hamas
  • Uite câți bani a cheltuit Ianis Hagi pentru dedicații la petrecerea Naționalei! Te vei surprinde când vezi momentul în care îl ‘cinstește’ pe Adi de la Vâlcea VIDEO! SPORT
  • Dezvoltă-ți Abilitățile de Copywriting cu ChatGPT - Revista Antreprenorului
    Dezvoltă-ți Abilitățile de Copywriting cu ChatGPT – Revista Antreprenorului COMUNICARE
  • "Secretele delicioase ale gogoșilor de post - Reteta demult uitata!"
    „Secretele delicioase ale gogoșilor de post – Reteta demult uitata!” DIVERSE
  • Adela Popescu dezvăluie surprizele revenirii la Pro TV! Uimitor VIDEO!
    Adela Popescu dezvăluie surprizele revenirii la Pro TV! Uimitor VIDEO! STIRI
  • "Explozivele umilințe înaintea Irinei Loghin! Uite ceartă au făcut artiștii noștri pe scenă!"
    „Explozivele umilințe înaintea Irinei Loghin! Uite ceartă au făcut artiștii noștri pe scenă!” STIRI
  • pasta de dinți în creșterea plantelor? Descoperă secretul uimitor al grădinarilor!
    pasta de dinți în creșterea plantelor? Descoperă secretul uimitor al grădinarilor! DIVERSE
  • "Prețurile în Turcia vor exploda în vara viitoare! Ce spune un hotelier?"
    „Prețurile în Turcia vor exploda în vara viitoare! Ce spune un hotelier?” STIRI
  • Studenții chinezi amână visurile de carieră, optând pentru joburi temporare în guvern - ChinaTechNews.com
    Studenții chinezi amână visurile de carieră, optând pentru joburi temporare în guvern – ChinaTechNews.com INTERNET

Copyright © 2025 Antreprenor Club.

Powered by PressBook News Dark theme