Skip to content

Antreprenor Club

Clubul Antreprenorului Roman

  • ACASA
  • STIRI
  • TEHNOLOGIE
  • COMUNICAT
  • LIFESTYLE
    • SOCIAL
    • FOOD
    • FARMACEUTIC
  • AFACERI
    • ANTREPRENORI
    • RECOMANDARI
  • ARTA
  • FASHION
  • ONG
  • Toggle search form
  • „Țările uimitoare unde se întâmplă America Express 6! Ce îi așteaptă pe concurenți te va soca!” STIRI
  • "Vezi secretul udatului perfect pentru Crăciunița! Rezultatul te va surprinde până în primăvară!"
    „Vezi secretul udatului perfect pentru Crăciunița! Rezultatul te va surprinde până în primăvară!” DIVERSE
  • „Uriașa eroare a unei companii aeriene străine: bilete de avion la doar 10 lei! Angajații plătesc prețul greșelii!” SOCIAL
  • "INCREDIBIL! Vezi ce au făcut 3 femei din Iași când au fost prinse cu ASERSOARE și ELECTROVALVE sub fuste! Metoda lor de FURAT este de-a dreptul șocantă!"
    „INCREDIBIL! Vezi ce au făcut 3 femei din Iași când au fost prinse cu ASERSOARE și ELECTROVALVE sub fuste! Metoda lor de FURAT este de-a dreptul șocantă!” SOCIAL
  • "Alexia Eram, în lacrimi devastatoare la America Express. Detaliile șocante despre suferința vedetei: 'Un AVC a lovit în secret'"
    „Alexia Eram, în lacrimi devastatoare la America Express. Detaliile șocante despre suferința vedetei: ‘Un AVC a lovit în secret'” STIRI
  • "CTP face declarații șocante despre România la Euro 2024! Vezi ce a spus despre Grădinescu și Mocanu!"
    „CTP face declarații șocante despre România la Euro 2024! Vezi ce a spus despre Grădinescu și Mocanu!” SPORT
  • Acțiunile Nvidia în atenția investitorilor după rezultatele trimestrului 3, care depășesc așteptările datorită boom-ului în domeniul IA - ChinaTechNews.com
    Acțiunile Nvidia în atenția investitorilor după rezultatele trimestrului 3, care depășesc așteptările datorită boom-ului în domeniul IA – ChinaTechNews.com BUSINESS
  • Loredana Hatingher
    Loredana Hatingher și un business dedicat familiei – Baby Gift ANTREPRENORI
Femi.Eko este într-o continuă căutare de inovație

Femi.Eko este într-o continuă căutare de inovație

Posted on noiembrie 17, 2023 By comunicat

Narcisa Christiansen este femeia care, pornind de la o idee inspirată din viața cotidiană, a dezvoltat o întreagă afacere cu produse menstruale reutilizabile și un brand, Femi.Eko, pe care l-a prezentat recent publicului larg, prin intermediul emisiunii „Imperiul Leilor”. Pentru Narcisa, apariția în fața investitorilor a fost o dovadă de curaj, de care este mândră, după cum chiar ea afirmă. „Este o adevărată valoare să fi putut prezenta un subiect atât de tabu în societatea românească, de a putea prezenta la televizor brandul și inclusiv de a putea vorbi despre relații intime la TV”, mai spune tânăra antreprenoare stabilită în Danemarca, într-un interviu despre povestea din spatele Femi.Eko, despre planurile de viitor și, bineînțeles, despre participarea la „Imperiul Leilor”.

Felicitări, Narcisa, pentru prezența la „Imperiul Leilor”! Cum te-ai simțit prezentând brandul Femi.Eko (al doilea copil al tău, așa cum adesea îl numești) în fața investitorilor?

Mulțumesc mult! A fost cu siguranță o experiență care m-a pus la încercare și care m-a făcut să mă simt vulnerabilă, dar în același timp mândră pentru curaj, căci ai nevoie ca să poți să apari în fața unor oameni capabili și mai ales în fața întregii populații. Într-adevăr, îl numesc „al doilea copil al meu” pentru că efectiv zilnic petrec mai mult timp în acest proiect decât cu copilul meu. În acele momente am resimțit toate eforturile, nopțile lungi și pasiunea pe care am investit-o în acest proiect, într-un mare cumul de emoții. Fiecare cuvânt rostit în fața Leilor a fost o reflecție asupra călătoriei mele că antreprenor și a misiunii brandului nostru. La final am răsuflat ușurată că am finalizat acest episod din viața mea și mă pot apuca pe mai departe de treabă. De mai bine de o lună, eu și oamenii din echipă am fost devotați acestui proiect, realizând strategii, prezentări, materiale ce ne-au defocusat cumva de la alte targete, însă acum cred cu toată tăria că a meritat. Este o adevărată valoare să fi putut prezenta un subiect atât de tabu în societatea românească, de a putea prezenta la televizor, în prime time, brandul și inclusiv de a putea vorbi și de a putea spune „relații intime” la TV. Mulțumim, ProTV, pentru deschiderea de a spune stop tabuurilor și stigmatizării din jurul menstruației și nu numai. Cred că această apariție are o valoare imensă în acțiunile noastre de educație pe care le demarăm în cadrul Femi.Eko. În plus, poate oamenii vor conștientiza mai mult nevoia societății moderne de a lua acțiune în ceea ce privește mediul înconjurător, reciclare și refolosire.

M-am dus să dezvolt cele 5 platforme online pe care le avem, la un număr de 15 platforme online în Europa, în următorii 3 ani, pentru 500.000 euro, care da, pot  părea extrem de mulți bani, dar cine cunoaște câtă muncă și bani se pun într-un business inovator, într-un brand nou, într-un site internațional, atunci știe că ce am cerut, defalcat, este mult sub break-even. Totuși, legat de răspunsul Leilor, cred că a fost unul corect, asta pentru că cifrele de acum 3 luni nu spuneau ce spun astăzi și nici nu vor spune, după un pitch de 45 minute, unde vom fi în 3 ani. Chiar le mulțumesc pentru încurajări, pentru că m-au motivat să dovedesc că o companie românească poate ajunge un nume internațional, care, sper eu, va schimba viețile a milioane de femei și va readuce un dram de speranță în protejarea planetei noastre.

În emisiune, ai subliniat importanța produselor ecologice pentru igienă intimă. Spune-ne, pe larg, căci aici nu avem limită de timp: cum a apărut ideea pentru Femi.Eko și care sunt principalele valori în jurul cărora a fost construit acest brand inovator?

Ideea pentru Femi.Eko a apărut dintr-o nevoie personală, când mi-a revenit ciclul după naștere și alăptam. Știind că tot ce punem pe piele se transmite în sânge și în laptele matern, după ce intrasem în posesia mai multor studii despre ingredientele nocive din unele absorbante și tampoane, am căutat soluții care să nu interfereze cu grija pentru sănătatea mea și a copilului meu.

Pe altă parte, deja căutam să dezvolt un business pentru reciclarea scutecelor de copii, îngrijorată de numărul mare de astfel de articole pe care efectiv le aruncăm, fără o a doua șansă. Efectiv, scutecele și produsele feminine sunt produsele cele mai poluante la nivel global, după sticlele de plastic. Incredibil, nu? Observând o lipsă pe piață a produselor ecologice, reutilizabile și mai ales sănătoase pentru igienă intimă, am simțit că trebuie să aduc o schimbare. Femeile, inclusiv eu, merită produse care să nu compromită sănătatea sau mediul. Astfel, am pus bazele Femi.Eko. Principalele noastre valori sunt grija de sine, inovația și respectul față de ce lăsăm generațiilor viitoare. Dorim să oferim produse care sunt atât prietenoase cu corpul, cât și cu mediul înconjurător, într-o eră care are nevoie de soluții moderne și alternative prietenoase.

Leii te-au felicitat pentru felul în care ai reușit să le prezinți lor și celor din fața micilor ecrane afacerea pe care ai construit-o de la zero. Ce îți dorești să rețină publicul în urma apariției tale la „Imperiul Leilor”?

Îmi doresc ca publicul să înțeleagă că oricine, indiferent de background sau circumstanțe, poate să-și urmeze visul și să creeze ceva valoros.  Și aici nu mă refer la valoarea financiară de a avea propriul business, ci mai degrabă la ceea ce lăsăm în urmă, potențialul unui business de a schimba jocul, de a veni cu o soluție inovatoare și de a crea noi tradiții și obiceiuri sănătoase cu diverse valențe.  Putem crea valoare doar prin a fi mai buni, mai responsabili cu ce și cum consumăm și ce lăsăm în urma noastră, atât ca valori, cât și ca amprenta asupra mediului.

Sincer, când văd mesaje de mulțumire de la cliente, prin care spun că viața li s-a schimbat, acele momente sunt cele în care știu că scopul meu și al nostru, ca brand, este mai presus de ideea de business, este motivația că schimbi viața oamenilor în bine. Și asta pe termen mai lung decât cred unii. Femi.Eko nu este doar despre produse, ci despre o viziune de a schimba modul în care privim sănătatea și mediul. Aș vrea ca oamenii să se inspire din călătoria noastră și să realizeze că determinarea, pasiunea și integritatea sunt ingrediente esențiale în drumul către succes. Și o facem cu dragoste și recunoștință pentru fiecare mică reușită!

Aveți, tu și echipa ta, planuri de a extinde și mai mult gama de produse Femi.Eko sau de a intra pe noi piețe în viitorul apropiat?

Cu siguranță! Echipa Femi.Eko este într-o continuă căutare de inovație, iar business planul nostru a pornit de la acest target – de a avea cea mai variată gamă de produse intime reutilizabile – și am reușit. Femeile sunt diferite, la fel și nevoile lor, iar acesta a fost motivul pentru care nu le-am limitat la doar 3 produse într-un magazin online ce se dorește a asculta de nevoile oricărei femei. Am urmărit acest roadmap și, din perspectiva noastră, asta înseamnă și focus în a evolua și atinge planul inițial.

Suntem în proces de cercetare și dezvoltare pentru noi produse care să completeze gama noastră existentă, iar la acest moment deținem un patent în curs pentru chiloții menstruali, ce prezintă straturi absorbante pe bază de cânepă și bumbac organic, care au proprietăți antibacteriene naturale. De asemenea, am creat și un design nou pentru discul menstrual, care are mult mai multe beneficii decât cupele menstruale. În plus, tocmai am înregistrat ca inovație – cam același lucru cu un patent, dar care durează mai puțin pentru a se obține – discul menstrual cu proprietăți antibacteriene. Este un produs din 100% silicon medicinal și are inclusă tehnologia medicală antibacteriană Saniconcentrate. Această tehnologie face ca discul nostru să fie unicul în lume care va putea fi purtat imediat după achiziție, chiar și dintr-o benzinărie. Suntem de părere că va avea un impact enorm pe viitor în domeniul acesta. În curând, lansăm și gama de intim care, care va fi în proporție de 97% din ingrediente naturale, cu certificări vegane și împotriva alergiilor – Allergy Certified și bineînțeles, produse cu ambalaje reciclate.

Strategia noastră a fost să avem o gama diversificată, care să se diferențieze printre competitori, cu caracteristici unice și inovații, să avem expunere cât mai mare online internațional, prin site-uri dedicate Femi.Eko. Aceste acțiuni au făcut parte din strategia noastră de start-up, care, de fapt, ne ajută în pasul următor, adică în 2024-2025, să găsim parteneri de retail de notorietate, care să recunoască importanța inovațiilor noastre pentru consumatorul final. Ne-am dezvoltat internațional prin intermediul a 5 platforme online – DE (Germania), SE (Suedia), RO (România), COM (internațional), DK (Danemarca), iar acum suntem prezenți în câteva farmacii din România, vom fi prezenți începând cu luna noiembrie în peste 400 de magazine din Germania și suntem în curs de semnare a unui contract local de distribuție pentru industria farma din România. Ne dorim expansiunea pe noi piețe europene, conform planului, cu mai multe magazine online, dar și în farmacii, magazine de beauty și magazine de retail. Credem cu tărie că produsele noastre pot aduce valoare în viața multor femei și vrem să le facem accesibile la scară largă.

Pe final, hai să facem și un exercițiu de imaginație: Cum vezi evoluția brandului Femi.Eko în următorii 5 ani, să zicem? Și, în același timp, cum te vezi pe tine din punct de vedere profesional?

Visez ca Femi.Eko să devină un nume de referință în industria de îngrijire feminină, nu doar în Europa, ci global. În următorii 5 ani, văd brandul nostru extinzându-se în multe alte țări, cu o gamă de produse îmbogățită și cu un impact pozitiv asupra comunităților în care activăm și nu numai. Văd să fim prezenți în majoritatea magazinelor, cum spuneam, inclusiv în benzinării, ca soluție valabilă unei igiene menstruale moderne. Realist vorbind, și de la vată la tampoane și absorbante s-a făcut trecerea și toată lumea râdea la acel moment. În prezent, studiile arată că produsele menstruale reutilizabile vor deține monopol pe piață de prin anul 2026.

Din punct de vedere profesional, mă văd continuând să conduc și să inspir echipa Femi.Eko, dar și să mă implic în alte inițiative care promovează sănătatea, inovația și sustenabilitatea. Nu este exclus un exit, dacă acest lucru ar însemna ca brandul să se extindă la cote pe care eu/noi nu le putem atinge organic și care pot influența pozitiv viețile a milioane de femei. 

Femi.Eko este un brandul creat de Narcisa Christiansen, ce a adus în prim plan și în țara noastră conceptul de produse menstruale reutilizabile, 100% sustenabile și sănătoase. În portofoliul Femi.Eko se regăsesc numeroase articole de igienă intimă, de la chiloți menstruali, absorbante care pot fi refolosite până la 2 ani, cupe sau discuri menstruale și până la costume de baie confecționate din țesături reciclate – toate folosind tehnologii inovatoare și materiale 100% naturale, prietenoase atât cu corpul uman, cât și cu Planeta.

Navigare în articole

Similare

COMUNICAT, COMUNICATE DE PRESA, LIFESTYLE

Navigare în articole

Previous Post: România, revizuirea votului guvernului poate aduce accesul la Schengen!
Next Post: Țara vecină a României face un gest REVOLUȚIONAR pentru prosperitatea populației! Descoperă cum!

Related Posts

  • Obiective turistice Delta Dunării | PR de la A la Z
    Obiective turistice Delta Dunării | PR de la A la Z COMUNICARE
  • Metode de targetare în publicitatea online LIFESTYLE
  • Cazare Delta Dunării 2024 - Descoperă Partizani, Maliuc și Gorgova | PR de la A la Z
    Cazare Delta Dunării 2024 – Descoperă Partizani, Maliuc și Gorgova | PR de la A la Z COMUNICAT
  • Conferința Anuală de Business Networking - Sustenabilitatea te privește și pe tine
    Conferința Anuală de Business Networking – Sustenabilitatea te privește și pe tine COMUNICARE
  • Bloom Clinique –  singura clinică din România care pune la dispoziția pacienților laserul DuoGlide Deka COMUNICAT
  • Revista de Afaceri pentru antreprenori de succes AFACERI
  • Tendințe în utilizarea tehnologiilor IoT pentru mediu în Europa în 2025
  • Ce inseamna espressorul la birou pentru angajati?
  • Cum să dezvolți o platformă de consultanță în sustenabilitate pentru companiile din Europa în 2025
  • Cele mai inovatoare idei de afaceri în tehnologia verde în Europa pentru 2025
  • Ce taxe se aplică pe bonurile de masă pentru angajatori și angajați?
  • Provocările danturii după 40 de ani
  • Probleme dentare frecvente în adolescență
  • Afaceri cu servicii de traducere simultană pentru evenimente internaționale în Europa în 2025
  • Afaceri cu locații de evenimente premium în Europa în 2025
  • Cum să organizezi evenimente de caritate și responsabilitate socială în Europa în 2025
  • Afaceri cu evenimente pentru copii și familii în Europa în 2025
  • Cum să dezvolți o agenție de organizare de conferințe internaționale în Europa în 2025
  • Afaceri cu servicii de planificare pentru nunți în Europa în 2025
  • Afaceri cu servicii de abonament pentru garderobă în Europa în 2025
  • Cum să creezi un showroom virtual pentru modă în Europa în 2025
  • Afaceri cu platforme de vânzare second-hand în Europa în 2025
  • Cum să promovezi un brand de modă emergent în Europa în 2025
  • Afaceri cu haine de închiriat: tendințe în Europa în 2025
  • Cum să creezi o platformă online pentru branduri mici de modă în Europa în 2025
  • Cum să lansezi o linie de haine sustenabile pentru consumatorii din Europa în 2025

AFACERI ai anvelope anvelope vara TRIANGLE ARHITECTURA ARTA BUSINESS cauciucuri iarna ceo energie COMUNICARE COMUNICAT CULTURA design diaspora DIVERSE Eduard Petrescu Eko Group Eko News espressor birou espressor pentru birou FAMILIE FOOD HORECA horoscop inteligenta artificiala jante lista firme MEDIA meteo monitorizare firme NATURA prevenție prognoza meteo PUBLICITATE Publicitate OOH SOCIAL SPORT TIMP LIBER TRANSPORT TURISM voluntariat vremea waldevar energy zodiac zodii

Metode de promovare online
Promovare online
Comunicate de presa gratuite
Afaceri profitabile
Cazare Delta Dunarii
Ziar360.ro
TOP Comunicate

Știri Război: Ucraina – Rusia, Israel – Hamas
Știri Război: Ucraina – Rusia, Israel – Hamas
  • "Marele secret dezvăluit! Românii în Bulgaria, atenție maximă de luni, 4 decembrie!"
    „Marele secret dezvăluit! Românii în Bulgaria, atenție maximă de luni, 4 decembrie!” romania
  • Sebastian Dobrincu, într-o situație critică. Vezi ce s-a întâmplat cu antreprenorul de succes: "Eșecul m-a lovit în plin"
    Sebastian Dobrincu, într-o situație critică. Vezi ce s-a întâmplat cu antreprenorul de succes: „Eșecul m-a lovit în plin” SOCIAL
  • "Deea Maxer a renunțat la muzică și acum face bani ca agent VIP!"
    „Deea Maxer a renunțat la muzică și acum face bani ca agent VIP!” STIRI
  • Uite cum Ştefan Bănică Jr. a surprins-o pe Lavinia Pîrva la concert! Te vei îndrăgosti de imagini!
    Uite cum Ştefan Bănică Jr. a surprins-o pe Lavinia Pîrva la concert! Te vei îndrăgosti de imagini! STIRI
  • Descoperă secretul lui Jamie Oliver pentru plăcinta cu pui! Urmărește pașii esențiali pentru a o face la fel de delicioasă ca a chef-ului DIVERSE
  • "Uimitor! Descoperă prețul incredibil al celei de-a doua mașini cele mai scumpe din istorie!"
    „Uimitor! Descoperă prețul incredibil al celei de-a doua mașini cele mai scumpe din istorie!” STIRI
  • Descoperă Splendoarea Parcului Național Ceahlău în Județul Neamț AFACERI
  • Roxana Vizitiu – Happiness imobiliar ANTREPRENORI

Copyright © 2025 Antreprenor Club.

Powered by PressBook News Dark theme