Skip to content

Antreprenor Club

Clubul Antreprenorului Roman

  • ACASA
  • STIRI
  • TEHNOLOGIE
  • COMUNICAT
  • LIFESTYLE
    • SOCIAL
    • FOOD
    • FARMACEUTIC
  • AFACERI
    • ANTREPRENORI
    • RECOMANDARI
  • ARTA
  • FASHION
  • ONG
  • Toggle search form
  • "Descoperă secretul perfectiunii în vinul fiert! Cât de delicios poate fi în comparație cu târgurile de Crăciun!"
    „Descoperă secretul perfectiunii în vinul fiert! Cât de delicios poate fi în comparație cu târgurile de Crăciun!” STIRI
  • "Zodiile norocoase în a doua săptămână din noiembrie 2023! Dumnezeu le rezervă belşug financiar şi iubire!"
    „Zodiile norocoase în a doua săptămână din noiembrie 2023! Dumnezeu le rezervă belşug financiar şi iubire!” DIVERSE
  • Acțiunile caută direcție după creșterea determinată de rate: Wrap piată - ChinaTechNews.com
    Acțiunile caută direcție după creșterea determinată de rate: Wrap piată – ChinaTechNews.com TEHNOLOGIE
  • Fenomene extreme în Marea Britanie: Vremea s-a dezlănțuit și amenință viața! STIRI
  • Canada interzice folosirea WeChat pe dispozitivele guvernamentale - ChinaTechNews.com
    Canada interzice folosirea WeChat pe dispozitivele guvernamentale – ChinaTechNews.com IT
  • Durerea de burtă: Cauze, Simptome și Tratament. STIRI
  • Excursii Colina în Delta Dunării – aproape de șosea, aproape de lac RECOMANDARI
  • Cum să creezi o rețea de tururi culinare în Europa în 2025 RECOMANDARI
"Top 10 alimente care îți distrug memorie pe termen lung. Harvard dezvăluie lista secretă!"

„Top 10 alimente care îți distrug memorie pe termen lung. Harvard dezvăluie lista secretă!”

Posted on noiembrie 17, 2023 By comunicat

Top 10 alimente care îți distrug memorie pe termen lung. Harvard dezvăluie lista secretă!

Alimentația joacă un rol important în păstrarea unei memorii bune

Alimentația și stilul de viață influențează într-o mare măsură modul în care îmbătrânim și, mai ales, sănătatea organismului. Astfel zis, dacă alegem să consumăm alimente nutritive, șansele să ne menținem mult timp în formă, atât psihic, cât și fizic, cresc considerabil. De asemenea trebuie să acordăm o atenție deosebită și alimentelor pe care trebuie să le evităm. Descoperă ce ne recomandă specialiștii de la Harvard, după studiile efectuate.

Universitatea Harvard a lansat o listă de alimente care pot avea un impact negativ asupra memoriei, conform avertismentelor emise în urma unor studii extinse. Importanța dietei noastre poate juca un rol crucial în procesul de îmbătrânire sănătoasă și în prevenirea unor afecțiuni.

Alimentele care îți pot distruge memoria, potrivit experiților de la Harvard

Așa cum există alimente care ajută memoria, așa există și alimente o pot afecta, iar netratată, poate duce la boli grave precum Alzheimer. Universitatea Harvard oferă sfaturi clare cu privire la alimentele pe care ar trebui să le evităm pentru a preveni problemele de memorie și pentru a ne menține creierul sănătos.

Unul dintre principalii vinovați identificați de experții de la Harvard în deteriorarea memoriei este consumul de alcool. Nicio cantitate de alcool nu este considerată sigură, conform Universității Oxford, și acesta este asociat cu pierderea memoriei și deficite cognitive. Este recomandat să evităm complet consumul de alcool pentru a proteja sănătatea creierului și a preveni eventualele probleme de memorie.

Un alt obicei alimentar care pot afecta negativ memoria este reprezentat de mâncarea prăjită, iar alternativa este reprezentată de gătitul la plită sau fiert. Experții reamintesc că aceste metode de preparare păstrează mai bine nutrienții și contribuie la menținerea sănătății creierului.

Ce alte alimente și obiceiuri ne pot afecta sănătatea

De asemenea, se recomandă evitarea utilizării uleiurilor vegetale, în special cele de soia, porumb sau anumite semințe. În schimb, se încurajează utilizarea uleiului de măsline, recunoscut pentru beneficiile sale asupra sănătății.

Un alt aspect important subliniat de experți este evitarea alimentelor ultra procesate și preferarea celor proaspete și gătite acasă. Alimentele proaspete furnizează nutrienți esențiali și contribuie la menținerea unui sistem cerebral sănătos, fără a adăuga substanțe chimice dăunătoare.

Experții de la Universitatea Harvard sublinează, de asemenea, că atât zahărul cât și îndulcitorii artificiali pot avea un impact negativ. Recomandarea este să elimini aceste alimente din dieta ta și să optezi pentru alternative sănătoase.

Atât zahărul cât și îndulcitorii sunt considerați dăunători, iar renunțarea la ei poate contribui la menținerea sănătății memoriei pe termen lung. Astfel, în loc să adaugi zahăr sau înlocuitori, poți opta pentru băuturi fără îndulcitori sau să îndulcești natural prin intermediul fructelor sau ingredientelor precum curmale, miere.

Tu ce alegi pentru sănătatea ta?

Similare

SANATATE, STIRI

Navigare în articole

Previous Post: Bordea și Cortea au distrus pe Edward Sanda: ‘Vezi cum se descurcă cu socrul Stratan?’
Next Post: „Uite cum a rezolvat cineva testul de matematică al zilei! Rezultatul ecuației 8:2(2+2) te va surprinde!”

Related Posts

  • Vedetele trecute de 50 de ani care arată incredibil în costum de baie! Poze care te vor uimi!
    Vedetele trecute de 50 de ani care arată incredibil în costum de baie! Poze care te vor uimi! STIRI
  • "Descoperă data Moșilor de toamnă 2023 și activitățile ce nu trebuie ratate!"
    „Descoperă data Moșilor de toamnă 2023 și activitățile ce nu trebuie ratate!” DIVERSE
  • "Secretul uimitor pentru ouă fierte perfecte de Crăciun!"
    „Secretul uimitor pentru ouă fierte perfecte de Crăciun!” DIVERSE
  • "Oana Turcu, detaliile neştiute despre începutul relaţiei cu Cristi Brancu. Locul magic unde s-au întâlnit: "Nu vei crede ce a urmat!" VIDEO ŞOCANT"
    „Oana Turcu, detaliile neştiute despre începutul relaţiei cu Cristi Brancu. Locul magic unde s-au întâlnit: „Nu vei crede ce a urmat!” VIDEO ŞOCANT” STIRI
  • Gabriela Cristea, o nouă ţintă a criticilor! Motivul care a revoltat fanii: "Crăciunul e în pericol!"
    Gabriela Cristea, o nouă ţintă a criticilor! Motivul care a revoltat fanii: „Crăciunul e în pericol!” STIRI
  • Ce a îmbrăcat fiica Ronei Hartner la înmormântare. Detaliul surprinzător care a captivat toate privirile! FOTO INCREDIBIL!
    Ce a îmbrăcat fiica Ronei Hartner la înmormântare. Detaliul surprinzător care a captivat toate privirile! FOTO INCREDIBIL! SOCIAL
  • Ce tip de firmă poți deschide în Bulgaria și cum alegi varianta potrivită
  • Cum îți poate simplifica o tabletă programul zilnic?
  • Când ai nevoie de consultanță de business și cum te ajută să construiești corect
  • Ghidul Office Managerului pentru 2026: Cum Alegi Între Espressorul în Comodat și Cel în Custodie
  • Recuperarea după operația de hernie: ce trebuie să știe pacientul
  • Matricea Succesului – redefinește evenimentele din imobiliare, credite și asigurări
  • Iluminatul cu LED transformă casele românești: ce trebuie să știi înainte să cumperi
  • Investiții imobiliare inteligente în București: zonele care îți oferă siguranță și profit
  • Ce înseamnă compatibilitate multi-device la căști?
  • Moduri în care poți integra piesele de mobilier din inox într-un birou modern
  • Cum funcționează colaborarea între dispozitive Galaxy
  • Ce înseamnă un ecosistem smart home complet
  • Sfaturi pentru administrarea unei cabane turistice de succes
  • Cum să transformi o casă tradițională într-o afacere turistică
  • Cum să promovezi o afacere în turism folosind social media
  • De ce smartphone-urile AI devin tot mai populare
  • Cele mai bune aplicații pentru gestionarea unei afaceri low-cost
  • Tactici de marketing digital pentru afaceri cu buget mic
  • Oportunități de franciză pentru afaceri mici cu buget redus
  • Sfaturi pentru gestionarea costurilor în afacerile mici

AFACERI ai anvelope aparat cafea în custodie ARHITECTURA ARTA BUSINESS cafea birou cafea pentru birou ceo energie COMUNICARE COMUNICAT CULTURA design diaspora DIVERSE Eduard Petrescu Eko Group Eko News espressoare în custodie espressor birou espressor în custodie FAMILIE FOOD HORECA horoscop inteligenta artificiala jante MEDIA meteo NATURA prevenție prognoza meteo PUBLICITATE Publicitate OOH SOCIAL SPORT TIMP LIBER TRANSPORT TURISM voluntariat vremea waldevar energy zodiac zodii

Metode de promovare online
Promovare online
Comunicate de presa gratuite
Afaceri profitabile
Cazare Delta Dunarii
Ziar360.ro
TOP Comunicate

Mastodon
  • Miliardarii chinezi își caută să-și transfere banii și să se mute în altă parte
    Miliardarii chinezi își caută să-și transfere banii și să se mute în altă parte BUSINESS
  • "George Buhnici, lovit de judecată! Amenda colosală de 3.000 de lei după scandalul cu femeile"
    „George Buhnici, lovit de judecată! Amenda colosală de 3.000 de lei după scandalul cu femeile” STIRI
  • Descoperă Cele 50 de Moduri de a Maximiza Impactul Comunicatelor de Presă! AFACERI
  • "Secretele tradiționalei într-o toba perfectă! Bunicii noștri dezvăluie rețeta!"
    „Secretele tradiționalei într-o toba perfectă! Bunicii noștri dezvăluie rețeta!” DIVERSE
  • Afaceri cu abonamente pentru livrări recurente în Europa în 2025 RECOMANDARI
  • "Femeia a crezut că a adoptat un câine, dar cine s-ar fi așteptat la asta?!"
    „Femeia a crezut că a adoptat un câine, dar cine s-ar fi așteptat la asta?!” STIRI
  • Un african celebru, stabilit în România, dezvăluie dansul INCREDIBIL al lui Carmen Iohannis în Kenya! Nu vei crede ce putea să facă! EXCLUSIV
    Un african celebru, stabilit în România, dezvăluie dansul INCREDIBIL al lui Carmen Iohannis în Kenya! Nu vei crede ce putea să facă! EXCLUSIV STIRI
  • Scandal uriaș la Mireasa de la Antena 1! Simona Gherghe a luat o decizie șocantă: "Nu o să crezi ce a făcut!"
    Scandal uriaș la Mireasa de la Antena 1! Simona Gherghe a luat o decizie șocantă: „Nu o să crezi ce a făcut!” STIRI

Copyright © 2026 Antreprenor Club.

Powered by PressBook News Dark theme